Cume selezziunà u Gage di Livellu Magneticu

Indicatore di livellu magneticu di tippu di rivestimentu, anti-corrosioneindicatore di livellu magneticu
In generale, i fatturi chì l'utilizatori anu da cunsiderà quandu selezziunate mudelli basati nantu à e cundizioni di l'applicazione sò i seguenti:
1. Mediu di misura
Differenti mediu hà differente temperatura, currusività, densità media, viscosità mediu, etc., è sti pruprietà di u mediu hannu una grande influenza nant'à a misurazione di u calibre di livellu magneticu flap.Per quessa, a selezzione curretta di u calibre di livellu magneticu flap secondu e caratteristiche di u mediu di misurazione pò evità a situazione di misurazione imprecisa, affettendu a vita di u strumentu, o ancu inutilizabile.
2. Gamma di misura
A gamma di misurazione hè una cunsiderazione assai impurtante in a scelta di un indicatore di livellu magneticu.Se l'errore di gamma hè grande, avarà un impattu direttu nantu à l'effettu di misurazione.
Se a gamma specifica ùn pò esse cunfirmata à u mumentu di a compra, a gamma determinata arbitrariamente pò purtà à l'incapacità di stallà, o a pusizione di stallazione pò esse aghjustata per risponde à i bisogni di e cundizioni di travagliu.
Per quessa, per evità prublemi innecessarii causati da a custruzzione è a stallazione più tardi, hè necessariu di cunfirmà a gamma di misurazione quandu si compra.Se u tank ùn hè micca apertu, pudete cumunicà direttamente cù l'ingegnere di vendita;se u tank hè statu apertu, avete bisognu à informà l'ingegnere di vendita di a distanza di u centru di l'apertura.
In generale, a gamma di l'indicatore di livellu magneticu in acciaio inox hè trà 200 mm è 6000 mm, è quelli chì superanu 6000 mm anu da esse fabbricati in sezioni per risponde à i requisiti;a gamma massima di materiali PP / PVC anticorrosione hè 4000mm.Fabbricatu in sezioni.
3. Misura a prissioni
A misurazione di a pressione hè ligata à a sicurità di u persunale in situ, è ognunu hà sempre attribuitu una grande impurtanza à a misurazione di a pressione.In generale, quandu a pressione misurata supera 16MPa, deve esse sceltu un indicatore di livellu magneticu à prova di esplosione.
4. Temperature di travagliu
À a temperatura normale, i calibri di livellu di flap magnetichi pruduciuti da i fabricatori regulari ponu generalmente esse utilizati.Tuttavia, certi media spiciali, cum'è u diossidu di carbonu liquidu, sò liquidi à a pressione normale sottu à -78,5 ° C, ma gaseosi à a temperatura normale, per quessa ùn ponu esse misurati à a temperatura normale.Per ottene a misurazione di diossidu di carbonu liquidu, hè necessariu di sceglie un indicatore di livellu magneticu à prova di gelo.
Inoltre, in u casu d'alta temperatura, a misurazione stabile pò esse ottenuta per a necessità di dissipate u calore da u liquidu in u conduit.Perchè a temperatura di u travagliu di u situ hà una grande influenza nantu à a misurazione di l'instrumentu, a temperatura di u travagliu hè ancu un paràmetru assai impurtante quandu selezziunate un mudellu.
5. S'ellu ci vole à uscite signali, cuntrullà cuntatti, etc.
Sicondu e caratteristiche di e cundizioni di travagliu in situ, vede s'ellu hè necessariu di fà signali è cuntrullà i cuntatti.Sicondu i cundizioni di travagliu attuale, sceglite 4 ~ 20mA, 4 ~ 20mA + HATR, 1 ~ 5VDC, 485, etc. I cuntatti di cuntrollu cum'è l'iniziu di a pompa, l'alarme altu è bassu, etc., ponu ancu esse usatu in cunjunzione cù DCS. è PLC.
6. Esigenze a prova di esplosione
In petrochimica è altre occasioni inflammabili è splusivi, hè assai periculosu se l'interruttore magneticu o u trasmettitore remotu assuciatu cù l'indicatore di livellu magneticu ùn hà micca una funzione anti-esplosione, per quessa, hè assai periculosu per aduprà in occasioni inflammabili è splusivi.Tipu indicatore di livellu magneticu.
7. Altre cunsiderazioni
In più di l'aspettu sopra, quandu selezziunate u tipu di calibre di livellu di flap magneticu, hè ancu necessariu di cunsiderà se e cundizioni di u situ necessitanu metudi di stallazione speciale, fognature, scarico, conservazione di calore, traccia di calore, etc.
In breve, per selezziunà u tipu currettu, hè necessariu paragunà currettamente a tavola di selezzione di u calibre di livellu magneticu per esse sceltu dopu avè capitu e cundizioni specifiche di l'applicazione, cumminata cù e so cundizioni di travagliu, per vede s'ellu i so paràmetri currispondenu à i so parametri. e cundizioni di travagliu propiu..Se ùn sapete micca cumu sceglie u mudellu in u prucessu di selezzione attuale, pudete cunsultà u fabricatore in ogni mumentu, è attraversu una cumunicazione approfondita, pudete cumprà un indicatore di livellu magneticu chì currisponde à e cundizioni di travagliu.


Tempu di Postu: Aug-29-2022